Fredag 30/1

Har precis kollat in Let´s dance, Morgan Alling, vilken man till att dansa. Han är ju helt fantastisk!!! Morgan har  varit min favorit sedan första programmet.

Det  här är ju Azas blogg... men  jag kan ju inte bara skriva om Aza. Hon är världens snällaste, vänligaste och gladaste hund. Finns inga ord för hur mycket vi älskar henne :-) Händer inget särskilt så sover hon en stund, men  vaknar på en 10-dels sekund om någon öppnar kylskåpet...

Just nu ligger hon hos Calle och kollar på TV. Själv ska jag nog hämta ett glas rött till... partytant som jag är! Eller hur Ninni, lilla lammet...???


Kommentarer
Postat av: spiderchick

gött med vin =)

2009-01-31 @ 12:22:22
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mhäää mhäää

2009-01-31 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0