Tisdag 24/2

18.18

Conny - här är jag. Har inte haft tid att blogga. Varit bortrest i helgen och jobbade länge i går.Men nu är jag här!

Som ni vet så har Aza opererat bort sina halsmandlar och det gick bra. Tonsillerna var enl veterinären MYCKET fula. Aza har nu kommit igång med att äta sitt vanliga foder. Efter operationen åt hon "skonkost", dvs falukorv!!! Det är tydligen det snällaste man kan ge efter en sån operation.

Om en stund ska vi gå ut en långrunda. Det ska bli skönt efter att ha suttit inomhus en hel dag och KÖRT BIL till jobbet. Jag som annars brukar cykla i ur och skur. Anledningen till att jag kört bil är att jag har varit med  Lisa hos skolläkaren pga hennes onda knän.

Vi hörs.

20.58

Lina- det går faktiskt att cykla vintertid. Det är nog lite bättre väglag "i stan". Kan inte leva utan min cykel!

Nu har familjen Andersson sett Bygglov på TV och avnjutit semlor från Broqvists Konditori Mmmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Lina

Challe, fortsätt att köra bil. Det måste vara totalt livsfarligt att cykla nu? Hos oss är allt bara is nu. Tövädret i helgen var inget kul...

2009-02-24 @ 18:37:50
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Skönt! Här måste man nog vara självmordskandidat för att ge sig ut på cykel! Tacka vet jag broddade hästar! Om/när tjejerna kommer i sommar måste du och Lisa komma och hälsa på så att du och jag kan ge oss ut på en härlig ridtur tillsammans!

2009-02-25 @ 18:38:37
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Challe

Jaaaaaa Lina, det skulle vara jätteroligt! Lisa och jag brukar åka en gång per sommar till Lövshults Turistcenter utanför Lammhult och rida islandshäst. Men det blir 1000 gånger roligare att rida med dig!!!

2009-02-25 @ 19:18:45
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0