Azahara

Tilltalsnamn: Azahara

Smeknamn: Aza, Aza-tassa, Puppan mm

Ålder: snart 3 år

Höjd: 36-37 cm

Vikt: 9-10 kg

Bröstomfång: Ingen aning

Äter: ProPlan Performance + leverpastejsmörgås efter morgonrundan, skinka, ost mm

Utfodras: finns mat framme alltid

Sover på natten: i någon säng under täcket

Tillbringar dagarna: i köket och hallen om Aza är ensam hemma annars var som helst.

Att vara ensam: inga problem

Att gå i koppel: kan bli bättre men rätt ok

Utrustning: halvstryp + läderkoppel. Sele finns men används ej

Att gå lös: glöm det!

Hundar: går bra men träffar inte så många andra hundar

Katter: Aza skäller och viftar på svansen, men jag vet inte egentligen vad hon tycker om katter

Hästar: vad är det undrar Aza

Planerade kurser: vardagslydnad steg 1 om Aza inte är dräktig vid kursstart.

Framtid: Kull med valpar hos Ninni under våren

Utmanar: alla som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att läsa!!! Ha en skön dag!

2009-02-15 @ 12:04:18
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Postat av: Tess

shit hur ska man klara av 8 lingar...

nu 14 barns mamma helt sjukt

missa inte å läs i bloggen...

läs hur jag berätta att jag va gravid...





kram

2009-02-15 @ 15:05:07
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0