Söndag 6/12

Hemma igen efter en blöt helg i stugan. Blöt i ordets rätta bemärkelse. Det har regnat väldigt mycket med påföljd att allt är blött, lerigt och kladdigt.

Vi fick besök i går av min bror, svägerska, alla 3 barnen och hunden Yesie. Mycket trevligt! Det blev skogspromenad, glögg, julsnack mm Sen hämtade vi pizza coh kebabtallrikar som vi åt med välbehag. Mums!

Mindre trevligt var ju två blöta och smutsiga hundar på begränsat utrymme...

I kväll har vi varit på "Sjungande julkort" i Ulriksbergskyrkan här i Växjö. Vilken fantastisk föreställning! Så många duktiga barn, ungdomar coh vuxna som uppträdde. Och körledaren, vilken oerhörd glädje hon förmedlade när hon ledde kören. Absolut sevärt. Kan rekommenderas varmt.

Nu blir det en stund i tvättstugan, sen Aza-kissning därefter i säng :-) Jag älskar min säng på kvällarna, det är SÅ skönt att få lägga sig. Som ni förstår är jag ingen kvällsmänniska...

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Den stackars manne

Hmmm, var är Glüweinen?

2009-12-10 @ 16:38:55
Postat av: Challe

Uppdrucken, ha ha. hick...

2009-12-10 @ 17:11:54
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var rolig ;-)

2009-12-10 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0