Vilken helg!!!

Oj oj oj vilken helg det har varit. Helt suverän!

I fredags eftermiddag åkte vi till stugan, efer en stund kom Calles tjej Jossan dit också. Det var första gången vi träffade henne och det var ett mycket positiv  möte. Jossan är en trevlig och go tjej som vi gärna träffar fler gånger.

Lördagen blev en arbetsam dag med snickeri för Kjelle och trädgårdsarbete för mig. Jag eldade skräp i tunnan och luktade som en rökt böckling efteråt!!!

Lördagen avslutade vi i jacuzzin på Möre Hotell, åh så härligt. Kvällen tillbringades framför TVn.

Aza var med oss ute hela dagen och njöt av sitt märgben som fick på lördagsförmiddagen. Hon såg sååå ledsen ut när vi andra åkte iväg för att bubbla. Stackars Aza!

Idag fortsatte arbetet på den inslagna vägen dvs snickeri, trädgårdsarbete och eldning. Hemfärd vid 15-tiden, vi var nämligen bortbjudna 18.00 till Ninni, Hannes, Tinna o Lilja  på Häringeryd.

ÅH vilken mat vi blev bjudna på, duvbröst och gås!!!  Klyftpotatis, sallad och kall sås till. Mmmmm supergott!!!

Var så mätt när vi kom hem att jag tog en Samarin för magen. Orkar nog inte lägga mig riktigt än, ska gå en runda med Aza också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0