Äntligen

Idag har jag äntligen börjat jobba. Det gick ganska bra. Som tur var hade jag stillasittande arbetsuppgifter idag. Magen är bra, men fortfarande jätttrött. Jäkla campylobacter!!!

I tisdags var på hundkurs hos Christel Söderström i Furuby. Väldigt bra hundinstruktör. Vi övade  bla på "sitt kvar" och gå några meter från hunden.

Vi fick läxa till nästa gång: hunden ska sitta kvar i bilen med öppen baklucka och öppen burdörr medan vi går två varv runt bilen. Sen är det varsågod att hoppa ut ur bilen.

Hunden ska ligga bakom bilen, gå två varv runt osv. Helst med störning, andra hundar, barn , bollar mm.

Vi tränande på det igår och det gick kanonbra!!! Aza är jätteduktig!

På söndag ska vi på spårkurs hos Christel, det ska bli mycket intressant att se hur Aza klarar det. Säkert jättebra. Vi sak har 60 st snitslar med oss dit. Det fixade jag redan igår.

Nu ska Aza och jag gå ut och plantera växter som jag köpte på torget igår. Det är prydnadskål och "silvertrassel". Ska be min käre son att bära fram plantjorden åt mig. Är ju som bekant lite klen just nu!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

60 st schnitzlar????? Mhmmmm gott! ;-)

2008-09-11 @ 21:25:14
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: Challe

Lita på det!

2008-09-12 @ 07:52:31
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0