Snabbis

En snabbis för det bli. Snabblogg alltså vad trodde ni? Pizzadegen är på jäsning så då hinns det med lite blogg. Förhoppningsvis är jag före Conny ;-)

En trevlig eftermiddag har det varit, promenad i Fyllerydsskogen med Millis & Chilli och Cornelia, Olsens blivande matte. Aza och Chilli läpptes lösa en bit in på promenaden. Båda stack iväg som två skållade råttor, vilket ös.

Aza kom inte förrän jag lånade Millis klicker, det funkar! Sen är ju Chilli väldigt förtjust i sin syster och vill para sig med henne hela tiden! Men , se det vill inte hon!

Emellan parningsförsöken lekte de och busade glatt ihop. Det blev som Conny sa koppelknyppling...

I morgon är det dags för kursen "Ovillkorlig inkallning", det ni! Sen ska vi kunna ha Aza lös på promenaderna!!!

Nä, nu kallar pizzadegen på mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Conny eller Connie eller Cornelia ;-)

Ha ha ha...ja, du hann före! Kom du inte ihåg att jag av misstag råkade säga "knyppelkoppling"? Det var en härlig promenad i höstregnet.TACK! Det gör jag gärna om. Om ett tag månader kommer det att bli jobbig för Aza, när två herrar springer bredvid flåsande med tungan dreglande i gruset. Har ett glas rött här bredvid mig nu ;-), SKÅL!

2008-10-24 @ 18:05:53
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: jenni

aza er jo meget blevet trænet med klikker, så der skal ikke så meget til, før hun tror hun er til agility eller lydighedstræning, bare et enkelt klik så ved hun, hvad der snart skal ske

har også snart rødvin i glasset, men først skal min datter køres til en veninde, og ingen drunk driving here :)

2008-10-24 @ 19:10:37
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Challe

ÅÅÅH vad ni är elaka... Jag vill också ha ett glas rödvin,-/ Men Calle ska köras till en fest och sedan hämtas igen. No dunkdriving here :-) Skål på er tjejer!

2008-10-24 @ 19:24:34
Postat av: Ninni

hallå, min hund får inte ingå i någon incest!



tar mig också ett glas rött, nicke kan köra imorgon hahah

2008-10-24 @ 20:05:24
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Challe

Värst vad alla super ikväll ;-)

2008-10-24 @ 21:45:54
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0