Nöjd

Sitter här framför datorn och är så NÖJD!!! Jag är nämligen klar med ALLA julklappar, de ni:-)))))) För att fira detta ska jag strax gå en runda med världens underbaraste vovve:Aza. Ska bara äta en clementin först.

Kanske bloggar mer i kväll... om jag hinner.  Ska göra köttbullar och steka revben sen.  Ha det där ute i bloggvärlden!

20.29

Japp, köttbullarna är klara och revbenen inköpta. Steker nog revbenen i morron. Vi körde till Kvantum på Norremark och tog Aza med oss i bilen. Tanken var att vi skulle köpa julgran men julgransförsäljaren hade gått för dagen!!!

Ingen julgran blev det väl en härlig promenad för Aza och  mig.

Nu ska jag slänga mig i soffan hos min make... med ett glas rött!

Kommentarer
Postat av: Conny

Oh vad skönt för dig Challe! Niklas och jag ska sätta oss med en flaska glögg ikväll och göra upp en krisplan ;-) Nej då, det ska bli sååååå skönt med ledigheten! Hälsar världens "näst"underbaraste vovve från mig!

2008-12-18 @ 14:47:20
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: Ninni

haha conny, niklas ska vila.. han har varit hos mig hela eftermiddagen...



jag har köpt tre paket, inga till barnen.. hmmm..

enda julmaten som är inplanerad är rödkål... fast det föreslog Niklas att jag skulle köpa färdig..



Överväger starkt Challe att ta med mig lite vin, komma hem till dig och be dig om hjälp att sy fast en dragkedja... fast när din julstress lagt sig...



2008-12-18 @ 16:35:45
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: challe

Har du vin med dig fixar jag allt....utom dragkedjor:-)))))

Nåväl, får väl titta först innan jag säger nåt.

2008-12-18 @ 17:12:16
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0