Miniblogg

I kväll har vi varit på glöggkalas hos Ninni och Hannes. Deras dotter Lilja har fyllt 1 år och firades med glöggkalas. Det var trevligt och gott (massa goda ostar, dadelkaka mm). 

Innan vi åkte till Häringeryd var vi på Maxi och veckohandlade... Inte så himla kul, men det gick bra.

Lisa och jag gick en runda med Aza i snöfallet när vi kom hem. Jättemysigt !!!   Och..... jag slapp att plocka upp maten som vi handlat :-))))))

Känner att jag börjar få ont i halsen, inget roligt alls. Hade tänkt åka till gymmet i morgon bitti och träna. Men jag får se hur det känns i morgon.

Go´natt

Kommentarer
Postat av: Conny

Hej Challe! Ja, synd att vi inte träffades igår. Men snart är ju den 14/12 ;-) Hur är det med halsen idag? Bättre?

2008-12-04 @ 11:30:29
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Postat av: Challe

Japp, halsen är bra!!! Har varit och tränat på fm, och solat :-)))

2008-12-04 @ 14:06:36
URL: http://azahara.blogg.se/
Postat av: Din Stackars MAN

Fy vilket slit med att plocka upp all maten! Borde tag mig tusan räcka med att jag skall äta upp allt själv

/Blåvalen...

2008-12-04 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0