Jaha?

Jaha, vad ska jag skriva om tycker ni? Kanske om jordskalvet som var i morse 06.20? Näää det skriver ju alla om.

Fast jag kan ju skriva att min käre make inte märkte det!!! Man kan tro att han är både blind och döv men det är han inte:-)

Aza, Lisa och jag tog vår sedvanliga kvällspromenad vid 19-tiden och kom hem med Växjös skitigaste jycke! Nä, tror inte det. Men smutsig var hon, alldeles svart om benen och under magen.
 
Usch och fy för detta vädret! Jag vill ha 25 cm snö och ett par minusgrader... 

Har varit duktig och strukit all tvätt som låg och väntade på mig :-))) Det du Ninni... det gör du oxå va?

Nu tror jag att Aza vill gå ut på kvällskissningsrunda! Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad heter badet vi skall till?

2008-12-16 @ 22:57:01
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Ninni

Stryka... näää,,, har ett par jeans och en duk som hänger över strykbrädan sedan ett par veckor tillbaka...



Lina Aqua Mera!

2008-12-17 @ 13:56:46
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0